Q&A: 100 questions tag! Part [2/2]

Zoals beloofd komt vandaag het tweede deel van de Q&A online met de laatste 50 vragen. Lees gauw verder om net als de vorige keren Rae's antwoorden in het rood te zien en die van Hanne in het blauw.


source: https://instagram.com/stijnkemper_/

51. Wanneer is de laatste keer dat je professioneel gefotografeerd bent?
Ik ben nog nooit professioneel gefotografeerd - als schoolfoto's niet meetellen.
Ik ben ook nog - met uitzondering van schoolfoto's - professioneel gefotografeerd.

52. Denk je dat musicals cheesy zijn?

Ja, echt enorm.
Over het algemeen brengen ze cheesy vaak tot een heel nieuw level, dus ja.

53. Is kerstmis stressvol?

Nee, ik ben gek op kerst. Familie, cadeaus, liefde, ETEN.
Voor mij niet, ik hoef alleen maar te eten. ;)

54. Heb je ooit pierogi gegeten?
Uhm, wat is pierogi?
Wattes?

55. Favoriete soort taart?
APPELTAART, APPELKRUIMELTAART, TAART MET APPELS!
Appelkruimeltaart is ook mijn favoriet. AAAAAAAH! Nu krijg ik honger!




56. Wat wilde je worden toen je klein was?
Ik wilde altijd heel graag Beyoncé worden, maar naar meerdere teleurstellingen. Besloot ik dat ik maar econoom moest worden. - True story.
Ik heb nooit prinses willen worden. In plaats daarvan wilde ik brandweerman worden!

57. Geloof je in spoken/geesten?
Nee, not al all.
Nee, maar ik weet er wel heel veel over. Qua hoe je zou moeten doden. Onthou goed jongens en meisjes, verbrand hun botten en ze kunnen niet tegen zout & ijzer. Ik heb iets te veel Supernatural gekeken...

58. Heb je ooit een déjà-vu gehad?
Ik heb zo vaak déjà-vu's, het is niet normaal.
Ik heb ze echt heel vaak.

59. Neem je iedere dag een vitaminepil?
Nee, nooit eigenlijk. Ik eet namelijk veel fruit.
Nee nooit. Ik moest er ooit eentje nemen van mijn moeder toen ik ziek was, maar ik kreeg dat ding niet eens door mijn keel. Ah wat was dat ding goor.

60. Draag je wel eens slippers?
Ik draag alleen slippers op vakantie. 
Ik draag ze vaak op vakantie en thuis in het huis als ik blote voeten heb en toch even gauw de tuin of zoiets in moet.

61. Draag je wel eens een badjas?
Ja, 's ochtends (als ik uit bed kom) en als ik uit de douche kom.
Ik droeg hem vaak als ik mijn haar had gewassen, maar nu daar een heel stuk vanaf is heb ik hem eigenlijk niet meer nodig.

62. Wat doe je aan naar bed?
Het liefste een shirt + onderbroek. Als het heel koud is, doe ik mijn marvel-pyjama aan. c:
Ik slaap altijd alleen in een oversized shirt met een onderbroek en als het koud is trek ik er een flanellen pyjamabroek over aan.

63. Eerste concert?
3 Doors Down, met mams. 
Owl City. Je weet wel die gast van fireflies. Don't judge, ik was 12. Mijn eerste concert waar ik zelf heenging was The 1975. Al meer dan een jaar geleden en ik ben er nog niet overheen.

64. Wal-Mart, Target of Kmart? 
Sainsbury's.
Super U in Frankrijk!

65. Nike of Adidas
Nike, just do it.
Nike of course.

66. Cheetos of Fritos? 
Cheetos, my fave.
Cheetos zijn mijn leven!

67. Pinda's of zonnebloempitten? 
Peanutsss
Zonnebloempitten want die zijn lekker zout.

68. Ooit gehoord van de groep Tres Bien?
Nee, nog nooit.
Non.

69. Heb je ooit dansles genomen?
Ik zat een tijdje op ballet, dat telt toch?
Nee, want ik kan echt niet dansen...

70. Is er een beroep die jij je toekomstige echtgenoot/echtgenote ziet doen?
Iets wat dat persoon gelukkig maakt.
Ik weet niet eens wie mijn toekomstige echtgenoot is.

71. Kun je je tong krullen?
Ja! #LifetimeAchievement
Ja! Ik snap echt niet dat mensen dat niet kunnen.

72. Heb je ooit een spel/wedstrijd gewonnen?

Ik heb best veel gewonnen, nu ik erover nadenk. Maar nooit iets grootst zoals een nationaal kampioenschap.
Toevallig ben ik een paar weken geleden tweede geworden bij een science olympiad en nu mag ik naar Houston toe!



73. Heb je ooit gehuild van geluk/gehuild van het lachen? 
Ja, vroeger bijna elke dag. Nu iets minder, maar alsnog minstens één keer per week.
Ja, best wel vaak...

74. Bezit je opgenomen albums? 
We hebben er super veel, mijn vader heeft ze van mijn opa geërfd.
Wat?

75. Bezit je een platenspeler?
Ja, mijn broer (Levi) en ik delen hem! 
Ja! Ik heb hem voor 6 euro op de kop kunnen tikken en hij werkt nog ook.

76. Brand je regelmatig wierook
Nee, ik brand nooit wierook. Het stinkt.
Dat stinkt inderdaad ja...

77. Ben je ooit verliefd geweest? 
Tja, ik vond mijn ex heel erg leuk.
Ja, helaas wel...

78. Wiens concert wil je zien? 
Te veel om op te noemen. 
Echt heeeeeeel veel, waaronder Fall Out Boy die toevallig wel naar Amsterdam komen, maar precies dan moet ik op vakantie zijn ugh.

79. Wat is het laatste concert dat je hebt gezien? 
Even denken, volgens mij Ellie Goulding?
Dat was All We Are, een vrij onbekende band. Mijn vriendin en ik waren de enige die ze echt kenden en stonden dus als enige als gekken mee te dansen. Aan het eind van het concert kreeg ik de setlist van de basgitarist en tijdens het signeren zeiden ze dat ze het heel leuk vonden dat we mee dansden en we hebben een heel gesprek gehad. AAAAAH!!!



80. Hete thee of koude thee? 
Hete thee, all the way.
Hete thee, all the way klinkt behoorlijk catchy ja..

81.Thee of koffie? 
Koffie, energie in een beker.
Hangt af van het moment.

82. Suiker of snickerdoodles? 
What the fuck is een snickerdoodle?
Same.

83. Kun je goed zwemmen? 
Ja! Ik heb zwemdiploma's. Hehe.
Ja, best wel aardig goed. Ik vond door het gat zwemmen vroeger echt als enige leuk.

84. Kun je je adem inhouden zonder je neus dicht te knijpen? 
Is dat een talent?
Dat kan iedereen toch?

85. Ben je geduldig? 
Ik ben vrij geduldig, tot mijn geduld opraakt. Dan ben ik niet zo lief meer.
Nee, echt totaal niet. Heb ik van mijn vader.

86. DJ of band, op je trouwdag? 
Band, sorry Avicii.
Band, for sure.

87. Heb je ooit een wedstrijd gewonnen? 
Yes yes yes! *sings* weeeeeeeeeeeeeeeeee are the championssssssss
Die vraag hadden we net toch ook al?



88. Heb je ooit plastische chirurgie laten doen? 
Nee, gelukkig niet. Natuurlijke lichamen zijn prachtig.
Nee man.

89. Welke zijn beter; zwarte of groene olijven? 
Geen van beide, bah. Ik vind olijven echt vies.
Groene zijn lekkerder los en zwarte zijn lekkerder door het eten. Ik ben echt gek op olijven!

90. Kun je breien of haken?
Mijn oma heeft me leren breien, maar of ik het kan is een ander verhaal. 
Ik KON het...

91. Beste plek voor een open haard? 
Slaapkamer! Lekker warm, en vooral heel mooi.
Een woonkamer sowieso.

92. Wil je gaan trouwen? 
Misschien, als ik het goede persoon vind.
Ja, met Gerard Way.

93. Als je getrouwd ben, hoelang? 
Deze is ''nvt''
Niet van toepassing indeed.

94. Wie is je middelbare school-crush? 
Het was een jongen, hij heette Lucas. Hij was enorm hot. Lucas als je dit leest, ik vind je hot.
Ik heb twee middelbare school-crushes gehad en die heetten toevallig allebei Lucas. Lucas is een officiële ik-ben-hot naam. 



95. Huil je/word je boos totdat je je zin krijgt? 

Nee, ik accepteer het gewoon. 
Nee, ik ben geen kleuter.

96. Heb je kinderen? 
Nee, gelukkig nog niet.
Nope ik heb nog geen kleine kut koters. ;)

97. Wil je kinderen? 
Misschien één of twee, als ik (en mijn partner) er klaar voor zijn.
Soms wel, maar meestal denk ik echt NOOO WAY (GERARD WAY).

98. Wat is je favoriete kleur? 
Blauw en rood vind ik erg mooi.
Zwart. Ja ja noem me maar emo.

99. Mis je iemand op dit moment? 
Ja, ik mis mijn mamsie.
Dean Winchester.

100. Heb je American Horror Story gezien? 
Ja! Ik ben gek op die serie. Heb zin in het nieuwe seizoen.
Ugh begin maar niet over mijn Tatetje!


We hopen dat jullie het leuk vonden om te lezen en uiteraard kunnen jullie nog meer vragen stellen in de comments!
Hebben jullie trouwens al gezien dat onze blog ge-connect is met bloglovin? Nu kan je ons nog makkelijker volgen!

Liefs, Hanne & Raegan

Share this:

, ,

CONVERSATION

3 comments:

  1. de bovenste foto is een foto die ik heb gemaakt (@stijnkemper_ op instagram) zouden jullie mij óf netjes credit kunnen geven, óf de foto kunnen verwijderen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry! Ik had de foto via tumblr gevonden en kon er dus lastig een credit bijgeven. Ik heb het bericht aangepast! Is de foto van de andere 100 questions tag ook door jou gemaakt? Want dan zet ik daar ook eventjes een credit bij.

      Verwijderen
  2. de bovenste foto is een foto die ik heb gemaakt (@stijnkemper_ op instagram) zouden jullie mij óf netjes credit kunnen geven, óf de foto kunnen verwijderen?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!