Q&A: 100 questions tag! Part [1/2]

Hi iedereen! Misschien vroeg je af waarom er gister geen artikel online kwam. Dit artikel is geschreven door zowel Raegan als Hanne. Daarom zit hij precies tussen maandag en woensdag in! We gaan vandaag de 100 questions tag doen, maar omdat hij zo lang is hebben we besloten hem in tweeën te delen. Donderdag komt het tweede deel online. Raegan is in het rood geschreven en Hanne in het blauw. Lees gauw verder om de antwoorden op de eerste vijfig meest random vragen ooit te lezen!


source: https://instagram.com/puckclssn/

1. Slaap je met je kastdeuren open of gesloten?
Gesloten, want dan voel ik me veiliger.
Gesloten. Open ziet er zo slordig uit en heeft totaal geen nut!

2. Neem je shampoo en conditioner flesjes mee uit een hotel?
Nope, ze maken mijn haar pluizig en dat vind ik niet fijn.
Ja, altijd handig als je gaat kamperen, want dan kan je niet een hele shampoofles meenemen.

3. Slaap je met je dekens ingestopt of gewoon los?
Gewoon los! ROOM FOR ACTIVITIES.
Lekker los! Meestal hangt er wel een been of een arm onder mijn deken vandaan, anders krijg ik het zo heet!



4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
Nee, dat klinkt belachelijk. Hoe krijg je dat überhaupt voor elkaar?
Er hingen vroeger altijd wel een aantal verkeersborden in de kamer van mijn broer, maar hoe we daar aankwamen weet ik niet...

5. Gebruik je graag post-its?
JA! I love them.
Ja! Ik gebruik ze echt overal voor. Als ik niet moet vergeten de vissen van mijn broer eten te geven teken ik er prachtige vis op.

6. Knip je wel eens coupons uit en gebruik je ze dan nooit?
Nee, dat doe ik niet. Wanneer ik ze uitknip, gebruik ik ze ook. Anders is het zonde van de tijd waarin ik die vervelende dingen heb uitgeknipt.
Eerlijk gezegd knip ik nooit coupons uit. Als ik ze krijg zijn ze meestal uitgeknipt en uiteraard vergeet ik ze bijna altijd te gebruiken.

7. Zou je liever aangevallen worden door een grote beer of een zwerm van bijen?
Die beer klinkt wel leuk.
Ja, die beer lijkt me wel een leuk beest.

8. Heb je sproeten?
Nope. Mijn broers hebben ze wel.
Ja, vooral in de zomer.

9. Lach je altijd op foto's?
Ja! Een blij gezicht is een mooi gezicht.
Nope. Ik probeer het wel altijd, maar over het algemeen zie ik eruit als een retard zodra ik lach met mijn tanden.

10. Waar erger je je het meest aan?
Mensen die hardop kauwen en smakken, jakkes. Like, stop it.
Echt aan heel veel kleine dingetjes, maar ik word echt helemaal spastisch als ik mijn moeder weer eens luidruchtig hoor eten.

11. Tel je wel eens je stappen?
Nee, dat zou veel te veel tijd kosten en dat heb ik niet. Haha
Soms, maar dan tel ik meestal maar tot 10 en begin ik dan weer opnieuw.

12. Heb je wel eens in het bos geplast?
Ja, ik ging met de familie wandelen in Frankrijk. Het was zo verschrikkelijk warm die dag, het MOEST gewoon.
Ik heb vroeger enorm veel gewandeld met mijn ouders. Op mijn vijfde heb ik al 2 dagen (zonder ezel!) door de bergen gewandeld naar een berghotel en weer terug. Je weet hoe kleine kinderen zijn, dus af en toe plassen in het bos hoorde erbij.

13. En heb je wel eens in het bos gepoept?
Nee, gelukkig niet.
Ik heb geen idee eigenlijk, maar ik heb zo'n donkerbruin (de kleur van poep ;) ) vermoeden dat ik als vijf jarige wel eens in het bos heb gepoept.

14. Dans je wel eens als er geen muziek opstaat?
Ik ben gek op dansen, dus ja.
Nee, want er staat altijd wel muziek op bij mij, dus als ik dans is er ook muziek. Anders maak ik het zelf wel. Niet dat dat mooi is...

15. Kauw je op je pennen en potloden?
Nee, dat is nogal goor. Ik heb mijn broers het wel eens zien doen.
Nee, vooral gummetjes aan de achterkant van je potlood smaken zo vies dat ik het meteen weer uitspuug.

16. Met hoeveel mensen ben je naar bed gegaan deze week?
0.
0.

17. Wat voor maat heeft je bed?
Queen size, want ik ben een queen.
Eenpersoons. Helaas...

19. Wat is je nummer van de week?
Not On Drugs van Tove Lo. Haar nieuwe album is zo geweldig!
Hallelujah van Panic! at the Disco. Hun nieuwe single is echt geweldig en ik kan niet wachten tot het nieuwe album uitkomt.

19. Mogen jongens roze dragen?
Ja, als het hun kleur is.
Als het hen staat wel ja.

20. Kijk je nog steeds cartoons?
Ik hou zo erg van cartoons, vooral pokémon en totally spies.
Ja! Spongebob, Adventure Time, South Park en een heleboel andere cartoons blijven gewoon hartstikke leuk!

21. Wat is je minst favoriete film?
Heb ik niet, ik vind elke film leuk.
Ik heb geen idee.

22. Waar zou je een verborgen schat begraven als je er een had?
Diep in de grond of op zolder.
Hangt er vanaf hoe groot het ding. Sommige kleine dingen bewaar ik wel eens in een kokertje waar lipgloss in hoort. Als je iets zoekt, ga je daar echt nooit kijken!

23. Wat drink je bij het avondeten?
Water, melk of wijn.
Water en soms cola.

24. Waar dip je een kip nugget in?
BBQ-saus, m'n fave.
Nergens in. Het gaat regelrecht mijn mond in.

25. Wat is je favoriete eten?
PIZZA, PIZZA, PIZZA!
Ik join team pizza!



26. Welke film zou je 10 miljoen keer kunnen zien en nog steeds leuk vinden?
Saving Private Ryan. Ik weet dat het een rare keuze is, maar het is een GEWELDIGE film.
Lord of the Rings. Ik heb de films nu al echt zo vaak gezien dat ik ze helemaal uit mijn hoofd kan vertellen. Toch blijven het geweldige films!

27. Met wie heb je voor het laatst gezoend?
Mijn ex.
Weet ik eigenlijk niet meer. #foreveralone

28. Heb je ooit bij de scouts gezeten?
Nee, niet eens ooit aan gedacht.
Nope.

29. Zou je ooit strippen of naakt poseren in een magazine?
Ja, ik vind een vrouwelijk lichaam net een kunstwerk en dat zouden we moeten vieren.
Aan de ene kant denk ik er hetzelfde over als Rae, maar het punt is dat veel andere mensen er niet zo over denken.... Ik weet het niet.

30. Wanneer was de laatste keer dat je een papieren brief naar iemand schreef?
Een paar jaar geleden, misschien 2010? Ik weet het niet meer.
Een maand geleden. Ik heb een hele leuke penpal uit Australië!

31. Kan je tanken?
Ja, mijn pappie heeft het me geleerd.
Nope.

32. Heb je ooit een boete gekregen voor te snel rijden?
Nee, gelukkig rijd ik - nog - niet.
Ik heb mijn rijbewijs nog niet eens.

33. Is je benzine ooit opgeraakt?
Nee.
Ook niet.

34. Wat is je favoriete sandwich?
Een normaal broodje kaas. Hint: Goudse kaas!
Kipfilet met mayo. Match made in heaven.


35. Het beste om bij je ontbijt te eten?
Fruit en yoghurt.
Yoghurt met roosvicee en rozijnen.

36. Hoe laat ga je naar bed?
Ongeveer om kwart voor 11 en ik sta altijd rond 6 uur op.
Ik ga om half 10 klaarmaken, maar slaap meestal pas om 11 uur omdat ik eerst altijd nog een aflevering Supernatural of Adventure Time kijk.

36. Ben je lui?
Nee, ik ben meestal erg actief.
Ja behoorlijk.

38. Hoe ging je vroeger verkleed als kind met Halloween?
Als een soldaat. Mijn ouders hadden altijd matchende outfits voor mij en mijn broers.
In Nederland doen we niet aan Halloween.

39. Wat is je Chinese sterrenbeeld?
Even opzoeken hoor... De os!
Volgens mij een konijn.

40. Hoeveel talen spreek je?
Ik spreek, op het moment, drie talen; Engels, Nederlands en Duits. Maar ik wil er graag meer leren. Ook ben ik ''spreekbaar'' in Grieks en Spaans.
Ik spreek vloeiend Nederlands en Engels. Ik kan me best aardig redden in het Duits en spreek ook wel wat Frans. Verder kan ik het Grieks lezen.

41. Heb je abonnementen op tijdschriften?
Niet meer.
Op de 7days, een krant voor jongeren.

42. Welke zijn beter legos of lincoln logs?
LEGOOOOOOOOOOS. Ik ben gek op lego.
Lego for sure!

43. Ben je koppig?
Ik zou zeggen nee. Maar mijn vrienden/familie zou waarschijnlijk ja zeggen.
Ja nogal.

44. Wie is beter... Leno of Letterman?
Het had me niet minder kunnen uitmaken.
Ik heb geen idee.

45. Kijk je wel eens naar soaps?
Ja, hele foute. Ik ben geen fan.
Nee, dat vind ik altijd zo saai.

46. Heb je hoogtevrees?
Nee, ik hou van de sensatie van hoogtes.
Nee, ik ben de enige in mijn familie die het niet heeft.

47. Zing je wel eens in de auto?
Ja! Regelmatig.
Als ik met mijn vriendin in de auto zit kunnen we helemaal losgaan op Blink-182

48. Dans je wel eens in de douche?
YESSS! *World stop*...*Carry on*
Altijd! ALL YOU SINNERS STAND UP SING HALLELUJAAAH!


49. Dans je wel eens in de auto?
Is dat mogelijk?
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?

50. Heb je ooit een geweer gebruikt?
Nee! Nog nooit.
Nope.

Als je nog meer vragen hebt kan je ze altijd stellen in de comments!
Liefs, Rae & Hanne

Share this:

, ,

CONVERSATION

2 comments:

  1. Hetzelfde geldt voor de foto boven dit artikel, deze is van @puckclssn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie! Ook deze foto had ik gevonden via tumblr en ik kon er dus lastig een credit aangeven. Ik heb het meteen aangepast!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!